Vágj bele

az

online világba!

Elsősorban személyes előadásokat/képzéseket tartasz?

Kaptál egy pofont 2020-tól?

Vagy csak rájöttél, hogy ma már kötelező az online jelenlét?

Bevételnövekedés

Értékes tartalommal, megfelelő kivitelezéssel és precíz hirdetésekkel garantált a növekedés

Megismered a közösségi médiát

Facebook, Instagram, Pinterest, Linkedin és a számodra szükséges felületek bemutatása

Megtanulsz hirdetni

Jól beállított hirdetésekkel eléred a megfelelő célközönséget, ezzel csökkentve a felesleges kiadásokat

Vállalkozásod onlineosítása

Az elmúlt egy évben kolibrik szárnycsapásának sebességét meghazudtoló gyorsasággal bővültek az online térben a különböző vállalkozások.

2020-ban a vírus terjedése évekkel gyorsította fel a digitalizáció folyamatát. Mára azok is kénytelenek berendezkedni online, akiknek ez valamilyen okból nehézkesebb. A feladatokat viszont részben vagy egészben szeretnék kézben tartani, így inkább tanulnának.
Ugye, nem akarsz lemaradni?

Amennyiben a fenti sorok igazak rád, mindenképpen jelentkezz!

Rólam

Számos vállalkozás elindítása és befejezése után, a problémákat kielemezve rájöttem, hogy számomra mi volt mindegyikben a kedvenc rész: a vállalkozás felépítése és a marketing kivitelezése.

Ekkor már túl voltam a témában számtalan könyvön és tanfolyamon, melyeknek hála pontosan átláttam a folyamatokat. Tisztában voltam az erősségeimmel és a gyengeségeimmel, melyeket figyelembe véve útjára indítottam a folyamat azon szeletét, amelynek minden pillanata élvezetes számomra, így megszületett a: GR8 Marketing. (szójáték, amely angolul kiejtve nyer értelmet)

A kezdeti “mindenhezértek” szolgáltatást tovább szűkítve mára ténylegesen az a része maradt meg, amihez értek, amit számtalanszor megcsináltam már: elindulni a 0-ról.
Türelmesen magyarázom el, amik nem világosak és tényleg csak a számodra szükséges marketinges megoldásokat használom.

Miért érdemes megtanulnod?

A vállalkozók (kifejezetten igaz ez a kis- és egyéni vállalkozókra) szeretnek mindent kontroll alatt tartani.

Viszont ha magad csinálod azokat a részfeladatokat, amikhez nem is értesz, akkor sejtheted milyen eredménye lesz.

Ha meg kiszervezed és azonnal várod az eredményt, de nem jön, nem érted meg mi lehet a probléma, csak morcosan nézel a marketingesre. Aztán lecseréled.

Ha viszont van egy átfogó tudásod, akkor már el tudod dönteni, hogy mire van szükséged. Ha magad csinálod a marketinget, akkor mire érdemes több időt szánnod, ha pedig kiszervezed, akkor tudod mire ajánlott figyelni. 

Kontroll a pénzed felett

Ha magadnak csinálod a hirdetéseket és a tartalmakat, akkor pontosan nyomon tudod követni, hogy mennyit és mire költöttél.
Ha kiszervezed másnak a feladatokat, akkor átlátod, hogy mire mentek el a pénzek és érteni fogod, hogy miért annyi, amennyi.

Kontroll a célközönséged felett

A meglévő szakmai tudásodhoz megtanulod a szükséges marketinges szemléletet, akkor tudni fogod, hogy milyen formában, hogyan, hol, mikor és mire van szüksége a célközönségednek. 

Kontroll a marketing(es)ed felett

Most még semmit nem értesz abból, amit a marketinges mond. Nem tudod eldönteni, hogy csak a pénzed kell neki, vagy tényleg jót akar. Ha tisztába kerülsz az alapokkal, ezt is átlátod majd.

Teszt

Mérd fel tudásodat és vállalkozásod marketing helyzetét egy teszttel, így képet kaphatsz róla, hogy milyen szinten vagy.

Ne aggódj! Nem ment semmilyen adatot, rajtad kívül senki nem fogja tudni az eredményt.

Miért a senior?

Egy idő után azt vettem észre, hogy rengeteg 40 feletti ügyfelem volt/van. Ők pont az a korosztály, akik még az internet elterjedése előtt élték gyerekkorukat és fiatalságukat. Akik még a “grundon” játszottak, egész nyáron “csavarogtak” és télen még láttak havazást.

A következő generáció már a “lan party”, a “chatelés” és az orrvérzésig tartó számítógépes játékok korában nőtt fel. Nekik ez természetes és gyorsabban tanulják meg.

Az említett 40-60 év közötti korosztályból sokan vállalkozók lettek, viszont a digitális fejlődést (eddig) nem tartották fontosnak. Az elmúlt időszak ráébresztette őket, hogy mennyire létfontosságú mindenhol jelen lenni. És azon túl, hogy jelen vagy, nem árt jól is csinálni.

Kérdésed van?

10 + 8 =

Vágjunk bele!

Akár magad akarod csinálni a marketinget, akár mással csináltatod, az alapokkal mindenképpen érdemes tisztában lenned.